לוגו PNG אלפא2 (1)

העוטפת

 מתיחת בטן בשיטה טבעית

מתיחת בטן בשיטה טבעית

● בטן שטוחה ● בטן של לפני הלידות ●
בלי פאוץ’ ● בלי היפרדות ● בלי בקע

ללא ניתוח פעולות פולשניות ספורט דיאטה

● בטן שטוחה ● בטן של לפני הלידות ● בלי פאוץ’ ● בלי היפרדות ● בלי בקע

ללא ניתוח פעולות פולשניות ספורט דיאטה

"אני לא מצליחה לחזור לבטן שהייתה לי לפני הלידות, עדיין שומעת מזל טוב על הריון שלא קיים ומסתכלים לי על הבטן"

הבטן לא חוזרת לעצמה, גם מחטבים לא מטשטשים לגמרי ובבגדי הים – רק שלם, נגמר שלב הביקיני.
בבגדים מסוימים ובמיוחד בימי מחזור שאז יש יותר נפיחות גם מקבלת מבטים לבטן והערות מזל טוב

"ילדתי לפני שנה והבטן שלי עדיין נראית כמו חודש חמישי"

כל החברות שלי אחרי הלידה צ’יק צ’ק חזרו לעצמן, למה אצלי זה לא קורה? אני עדיין עם בגדי הריון, מרגישה כמו דודה. רוצה לחזור לבטן שהייתה לי.

"איך זה יכול להיות שאני אוכלת בריא, עושה ספורט ועדיין יש לי בטן?"

מה עוד אני יכולה לעשות? חוץ מלצום כל היום ניסיתי הכל, את כל הדיאטות האפשריות. אני מתאמנת קבוע, עושה פילאטיס ויוגה והבטן 
לא זזה לשום מקום. אני רוצה להמשיך בתזונה טובה ולהתאמן אבל רוצה לראות תוצאות, רוצה שהבטן תרד.

"שום בגד לא יושב עלי טוב בגלל הבטן"

לא משנה לאיזה חנות אני נכנסת, כל בגד שאני מודדת מבאס אותי. כל חולצה שאני אוהבת לא מסתדרת בגלל הבטן, כל מכנס לא נסגר עלי
גם אם ברגליים זה יושב טוב. אני רוצה למדוד בגדים ולהיות מרוצה מאיך שהם נראים עלי. אני רוצה לקנות בגדים כי הם יפים ולא כי הם מסתירים את הבטן.

"הבטן שלי גדולה, רופסת, נשפכת וחלשה, וגם כואב לי מאוד בגב"

נמאס לי להסתובב עם בטן כזו חלשה ורופסת. כואב לי הגב, אני לא יכולה לקשור שרוכים בנעל כמו בן אדם.
מתסכל אותי שאני לא רואה את כפות הרגלים שלי במקלחת, רק רואה את הבטן הענקית הזו. אני רוצה להוריד את הבטן ולהרגיש שאני חזקה גם בבטן וגם בגב.

"הכירורג המליץ לי על ניתוח בטן, חייבת להיות דרך אחרת"

מה ניתוח עכשיו?! לא רוצה להיכנס לחדר ניתוח, לא רוצה לעשות הרדמה מלאה, אין לי כח לתקופת ההחלמה הזו.
אני רוצה להוריד את הבטן ולטפל בבעיות בה בצורה טבעית ובלי ניתוח.

מה קורה לנו בבטן?

מערכת השרירים ההיקפית היא מערכת השרירים העמוקה ביותר שלנו. כשמערכת השרירים ההיקפית של הבטן ושל הגב לא הדוקה וחזקה, היא לא מחזיקה את האיברים הפנימיים במקום הטבעי שבו הם אמורים להיות. הריונות, לידות, ניתוחים, בעיות רפואיות בבטן והשנים הם חלק מהסיבות להיחלשות שרירי הבטן ההיקפיים.

ההיחלשות הזו מאפשרת לאיברים הפנימיים להשתלט על המרחב בבטן ולתפוס יותר ויותר מקום, גם רקמות רכות משתלטות על המקום והמרחב מה שמביא אותנו עם הזמן להסתובב עם בטן בולטת, רופסת ולא פרופורציונלית לגוף.

אז מה האפשרויות שלנו:

תכניות ספורט ואימונים – חדרי כושר, קבוצות ריצה, אימונים פונקציונליים, מאמני כושר אישיים.

דיאטות למיניהם – תכניות הרזייה, כדורים, צומות, ניקוי רעלים, טבעונות, צמחונות – את כבר מכירה את זה..

זבנג וגמרנו – ניתוח!! בכל זאת ניתוח…

אנחנו יודעות שבהרבה מקרים גם הדיאטות הכי נוקשות וגם שגרת אימונים מאוד קפדנית לא מספיקים ונשארת בטן.
את גם יכולה להיות רזה עם אחוזי שומן נמוכים ועדיין יש בטן. 
האפשרות הנוספת היא אפשרות טבעית, בלי ניתוח, בלי שעות של ספורט ומאמץ ובלי דיאטת כאסח שגם ככה לא מחזיקה מעמד.
מדובר בשיטה שמגיעה מהמזרח, מאינדונזיה, שם אין ענייניים מערביים של דיאטות- ניתוחים ולנשים שם אין בטן.

אז איך עושים את זה בצורה טבעית בשיטת 'העוטפת'

1.חגורות תמיכה לבטן ולגב
 (לא רואים אותן, זה מתחת לבגדים) – הנשים באינדונזיה יודעות לזוז אחרת, לשבת אחרת ולהתכופף אחרת – זה טבעי להן. אנחנו לא עושות את זה נכון וזו אחת הסיבות לבטן. החגורות עוזרות לנו לשמור על הבטן כשאנחנו מתרגלות פעולה שהיא פחות טבעית לנו.

2. את לומדת איך לזוז בצורה טובה יותר.
תלמדי איך נכון להיכנס ולצאת מהמיטה, תלמדי איך נכון להתכופף, איך להרים דברים קלים וכבדים ועוד. כן, מדובר בפעולות יומיומיות פשוטות, כשאת עושה אותן לא נכון, הן מוציאות את הבטן.

3. תרגול יומי – יש מצב שאת כבר יודעת את זה מעולמות הפילאטיס והיוגה, שכדי להשטיח את הבטן צריך לעבוד על השרירים הפנימיים. לנשים באינדונזיה אין מכוני פילאטיס וגם לא תעשיית יוגה, הן משתמשות בטכניקות נשימה שהן מתרגלות ביומיום שלהן במשך כמה דקות בלבד.

לכן, כשתשתמשי בחגורות (מחליפים בין 6-8 חגורות בתהליך כי הבטן כל הזמן יורדת),
תתרגלי את טכניקות הנשימה השונות
(חיזוק השריריים הפנימיים ביותר שלנו)
ותתחילי לזוז בצורה אחרת,
תוכלי להתחיל לראות שהבטן משתנה
כבר לאחר מספר ימים.

אז איך עושים את זה בצורה טבעית בשיטת 'העוטפת':

1

חגורות תמיכה לבטן ולגב
 
(לא רואים אותן, זה מתחת לבגדים) – הנשים באינדונזיה יודעות לזוז אחרת, לשבת אחרת ולהתכופף אחרת – זה טבעי להן. אנחנו לא עושות את זה נכון וזו אחת הסיבות לבטן. החגורות עוזרות לנו לשמור על הבטן כשאנחנו מתרגלות פעולה שהיא פחות טבעית לנו.

2

את לומדת איך לזוז בצורה טובה יותר.
תלמדי איך נכון להיכנס ולצאת מהמיטה, תלמדי איך נכון להתכופף, איך להרים דברים קלים וכבדים ועוד. כן, מדובר בפעולות יומיומיות פשוטות, כשאת עושה אותן לא נכון, הן מוציאות את הבטן.

3

תרגול יומי – יש מצב שאת כבר יודעת את זה מעולמות הפילאטיס והיוגה, שכדי להשטיח את הבטן צריך לעבוד על השרירים הפנימיים. לנשים באינדונזיה אין מכוני פילאטיס וגם לא תעשיית יוגה, הן משתמשות בטכניקות נשימה שהן מתרגלות ביומיום שלהן במשך כמה דקות בלבד.

לכן, כשתשתמשי בחגורות (מחליפים בין 6-8 חגורות בתהליך כי הבטן כל הזמן יורדת), תתרגלי את טכניקות הנשימה השונות
(חיזוק השריריים הפנימיים ביותר שלנו) ותתחילי לזוז בצורה אחרת,
תוכלי להתחיל לראות שהבטן משתנה כבר לאחר מס’ ימים.

כמה זמן זה לוקח?

מתיחת הבטן בשיטה הטבעית של העוטפת
אורכת 8 שבועות בלבד!!
התוצאות מתחילות להיראות כבר אחרי מספר ימים. כנסי לראות את גלריית התמונות
לפני- אחרי שלנו, כי אנחנו יודעות שזה נשמע מופרך או הזוי ולא הגיוני

פשוט כמה שזה פשוט!

אז תכלס מה זה דורש ממך:
חשוב לציין שהתכנית מתאימה לנשים עסוקות עם לוח זמנים צפוף.

1

5 דקות 3 פעמים ביום, 
תרגילים קצרים וממוקדים במקום לעשות מאות כפיפות בטן או שעות פלאנקים.
את מתרגלת בישיבה על כסא או בעמידה טכניקות נשימה עוצמתיות.
אחרי 8 שבועות יורדים לתרגל רק פעם אחת ביום למשך 5 דקות כדי לשמור על התוצאות.

2

להקפיד ללבוש את חגורת הבטן ביום ובלילה (כמובן שעושים הפסקות לאורך היום) – כנסי לראות איך זה נראה עם החגורה (הבגדים יושבים יותר טוב, זה לא בולט ולא שואלים אותך שאלות) כאן

3

ליישם תנועת גוף קצת אחרת ובריאה יותר לבטן.

לקוחות מספרות

“אני שנים מתאמנת בהרבה אימוני כושר ותמיד הבטן נשארה. כבר הייתי לפני ניתוח. אחרי שבועיים את מתחילה לראות את השינוי ולא מאמינה שזה הגוף שלך, הבטן שלי פשוט השתטחה והיציבות השתפרה פלאים.”
ענת שגב – עזריאל

“כל החיים סבלתי מבטן מאוד גדולה, ניסיתי הכל וחיפשתי משהו שיהיה קבוע. התוצאות המדהימות קרו אחרי חמישה ימים. זאת ממש מתנה לחיים בשבילי. כל העמידה שלי השתנתה. אני לובשת עכשיו בגדים שלא יכולתי בעבר.”
רוני אגת רעננה

שיטת העוטפת בתקשורת

מתיחת בטן בשיטה טבעית – כמה זה עולה?

מה תקבלי בתכנית למתיחת הבטן בשיטה הטבעית של העוטפת

מפגש שבועי לייב ב ZOOM

שיעורים דיגיטליים הכוללים סרטוני תירגול והדרכה קצרים באתר סגור לחברים בלבד

אפליקציה ייחודית למעקב התקדמות ע"י תמונות

דפי תרגול ומעקב

חגורות גב מותאמות למידותייך
מגיעות עם שליח עד הבית

מענה לשאלות אישיות על ידי יועצת מקצועית

קבוצת פייסבוק סגורה לשיתופים, מוטיבציה והתייעצויות

ליווי ותמיכה לאורך התהליך

שאלות ששואלים אותנו הרבה

אנחנו כל כך מבינות את החשש הזה… קשה להאמין לכל מה שפוגשים ברשת, ובטח להבטחות גדולות לפתרונות קסם. חשוב לנו לציין שוב שלא מדובר בפתרון קסם אלא בשיטה שעובדת. משמעות הדבר, שאנחנו ניתן לך את כל הכלים, הידע והתמיכה, ואת זו שצריכה לבצע בפועל את התרגול בבית בהתמדה.
התמונות וההמלצות שאת רואה כאן כולן אמיתיות וכולן של נשים שהתמסרו לתהליך ותרגלו. אם אלפים כבר הצליחו, אין סיבה שאת לא. 

אחרי שנים של עבודה עם  לקוחות וניסיון למדנו כי השיטה נותנת מענה להרבה צרכים, רצונות ופתולוגיות רפואיות כמו בקע, היפרדות שרירים, פאוץ של קיסרי ועוד, לכן אין צורך לבצע אבחון פרונטלי. השיטה נותנת מענה מקיף ורחב להיבטים בריאותיים ואסטטים כאחד.

לפעמים קשה לקלוט את עוצמת ההשפעה של השיטה. סדנת העוטפת מתקיימת בישראל כבר לא מעט שנים. כמו שאת יכולה לראות, אלפי נשים כבר התנסו ומדווחות על תוצאות מדהימות.
בהתבוננות במבנה הבטן ניתן להבחין במספר פתולוגיות שונות גם ללא מגע. בנוסף לתוכן הדיגיטלי, יש תעוד התקדמות מדויק בעזרת אפליקציית התמונות היעודית והדיסקרטית שלנו, שבה מקבלים פידבק על השינויים וההתקדמות בתהליך. ובמפגש התמיכה השבועי בלייב אנחנו זמינות לכל שאלה או הבהרה, כך שאת עטופה מכל הכיוונים – אנחנו איתך!

כל אחת מהדוגמאות הבאות הן של נשים המתאימות להשתתף בתכנית:
כל מי שמרגישה שהבטן שלה אינה פרופורציונלית לשאר הגוף.
מי שאובחנה ע’י כירורג, פיזיותרפיסטית, כסובלת מבקע/הרניה טבורי.
מי שמרגישה ‘שהאיברים הפנימיים לא חזרו למקומם’ אחרי הריונות.
מי שסובלת מכאבי גב, שכמות כפופות.
מי שרוצה לטפל ביציבה שלה ובזקיפות הקומה.
מי שמרגישה שהבטן שלה צריכה תשומת לב מסוג אחר, מוקפד ועמוק יותר.
מי שיציבתה אובחנה עם לורדוזיס/קיפוזיס.
מי שאובחנה עם היפרדות ביטנית קלה או חמורה.
מי שעברה ניתוחים בריאטריים ורוצה לתקן עיוותים שנוצרו.
מי שחוותה תאונות וחיה עם צלקות באזור הבטן והגב.
נשים שלא ילדו מעולם ובכל זאת עם בטן בולטת באופן לא פרופורציונלי לגוף.
נשים רזות עם בטן קטנה שרוצות להשטיח אותה בדרך אחרת, פנימית ועמוקה.
מי שרוצה להשיג גוף בריא וחזק.
מי שמרגישה שאיבדה את הקשר עם הגוף שלה.
מי שבעלת דימוי גוף שלילי.
מי שמתקשה להיחשף ביחסים אינטימיים.
מי שרוצה להראות אסופה יותר בבגד ים.
מי שחושבת שבטן זה ענין גנטי/תורשתי – ורוצה לשנות את גורלה!

בהחלט! השיטה מתאימה בכל גיל וכמעט בכל מצב. בתכנית אנחנו לומדות איך לעזור לגוף לחזק, להדק ולשקם את עצמו בעזרת טכניקות נשימה שעובדות על מערכות השרירים הכי עמוקות שלנו. 

כן. אין בעיה להמשיך ולעשות ספורט במקביל תכנית. יש רק הנחייה אחת שחשוב להקפיד עליה אם רוצים להגיע לתוצאות מקסימליות והיא שבמהלך התכנית לא עובדים על הבטן באופן הקונבנציונלי. כלומר: לא מבצעים כפיפות בטן, לא פלאנקים, לא רלכסונים ולא חתירה. מלבד 

לתכנית אין קשר לתזונה. אם את מעוניינת לרדת במשקל אין בעיה לשלב תזונה מסוימת, יחד עם זאת התכנית לא דורשת ממך לשנות הרגלי אכילה.

זה לא תוכניות דיאטה או הרזיה- כאן נלמד לשקם את הבטן בדרך מסורתית, אך לא נעסוק בתזונה
זה לא טיפול שטחי – לא מדובר בקרם מעלים סימנים או שיטות שפועלות על העור, אלא על חיזוק פנימי ועמוק על ידי תרגילי נשימה קטנים ועדינים
זה לא טיפול קסם של זבנג וגמרנו- אין כאן תוצאות בלי להתמיד. אם חיפשת גלולת קסם שתעלים לך את הבטן, זה לא המקום. אם את מאמינה ביכולת השיקום הטבעית של הגוף- בהחלט תוכלי להשיג תוצאות מצויינות בלי מאמץ גדול

אחרי אלפי נשים שכבר מתחו את הבטן שלהן בשיטה הטבעית,
אנחנו כל כך מאמינות בשיטת העוטפת שאנחנו בטוחות שנוכל לעזור גם לך!

עדיין יש לך שאלות?
רוצה לוודא שהתוכנית מתאימה לך?

הרשמי ונשמח לחזור אליך
עם פרטים נוספים בהקדם​